dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Så Otroligt häftigt!

Publicerad 2014-01-08 11:21:48 i Allmänt,

Asså, Jag satt häromkvällen och googlade runt lite då jag ledde mina tankar till jordglobar. Ja!
Jag har faktiskt velat ha en sån där gammeldags jordglob. Brun-beige-guldig.. Men inte bara vilken som hälst. Jag vill ha en lite speciell. 
 
Hehe ja en som man kan öppna.. Jag tycker om sånna hära mystiska saker. Jordglobar med hämliga gömmor, Hus med lönngångar. Det är så häftigt! man känner sig så top secret, Lite som de här som levde förr som bodde i fina marmorslott haha ..
 När jag var liten så ville jag ... äh vem försöker jag lura.. Jag Vill ALLTID ha en massa spionutrustning, hemliga gångar, gömställen i väggarna och under huset, och kunna slåss som en ninja typ.. Hajja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela