dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Somsagt Fredag idag

Publicerad 2014-02-14 21:16:55 i Allmänt,

Happy Valentines day.
Med denna outfit taggar jag mensvärk och stor förvirring.
 
Asså min taktik är att bli kompis med en kille men när det blir för personligt gå till en annan kille och vara glad och trevlig.. Rikta uppmärksamheten på den alltså.
 
Jag vill få folk att gilla mig, kanske säger jag lite för flörtiga saker när jag är igång och då när jag tror det mista lilla att det bildats intresse så blir jag rädd och gör ovanstående.
 
Jag vet inte om jag flörtar oskyldigt med mina vänner och de misstolkar det och blir intresserade medan jag står där ointresserad och dum som ett gökur.
 
Åhh det värsta är att jag tror att jag blivit utsatt för min egen sjuklighet när jag trodde att det var jag som utspelade den på honom..åhh i am really confused now.
 
Det är klumpar i magen på mig. Jag har det typ bra nu och du kommer ju nu också så jag kommer ju få så mycket mer att vara glad över än vad som brukar delas ut. Jag vet att det kommer vända och det kommer slå hårt. gärför har jag klumparna i magen för jag försöker att inte bli för överväldigad men det är svårt och jag känner bara mer och mer att snart kommer något väldigt tråkigt för att jämna ut detta att hända.
 
Jag misstänker att han kommer få mig på fall. But i resist.. I can not let myself go there.. Ít would only be stupid.
 
 Klumparna finns där och ibland kyler de av mig och jag känner mig hopplös. Som att allt bara kommer rasa ihop jag blir tom i kroppen.
 
Och benen viker sig. Jag faller bara ner på marken. Jag ställer mig snabbt igen för att fortsätta gå. För att förhoppningsvis gå av mig problemen.
 
Jag har blivit ihålig två tydliga gånger idag. Benen vek sig. Men det är inte sällan som jag önskar att jag bara skulle få svimma. Slippa ta beslut, tänka och inte minst oroa mig.. för en stund bara fly. Sväva iväg..
 
Jag är i stället fängslad av min tomhet som ironiskt nog tynger mig mot marken.
Benen viker sig. Gör jag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela