dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

På bussen hem

Publicerad 2014-02-11 14:29:21 i Allmänt,

Jag är så pirrig i magen och virrog i huvudet just nu.
Det är som att jag vet vart jag ska men ändå kliver jag av stigen och går omedvetet fel.. och sen drar jag mig tungt tillbaka till huvudvägen för det är det bästa. Det är jag säker på! ~tror jag~
aaahh det är svårt..
svårt att förstå
om inte ens jag gör det..


Idag har det varit informationsdag med skolan. Vi var alla från min klass på mässan i Luleå Energi Arena sen klockan 9. (Det hette pontus tidigare)
En massa stånd om yrken och Universitet stod där och delade ut formulär för möjliga vinster om man visste något om det ämnet..
Jag tyckte att det var uruselt i början. Sedan när jag börjat få upp intresset så var jag för trött och hungrig för att orka, dessutom skulle alla i klassen gå och käka lunch så jag gick med..

Killarna ville käka på waldorf och tjejerna på Friends.. jag hade velat något därimellan. Endel valde också att äta på skolan, men jag missade när de gick och jag hade ingen ork att ta mig till skolan själv.

Helt plötsligt var killarna borta så jag följde med tjejerna till Friends. Väl där sa en tjej att hon skulle äta på skolan och då sa jag att jag skulle med.

Efter lunchen lyssnade vi på två föreläsningar. Eller ja.. på den andra lyssnade jag på musik med Theo.. nu klev jag av busse
känner du igen snubben på bilden? :D
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela