dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Outfit lördag

Publicerad 2014-02-10 15:06:44 i Allmänt,

I lördags så bestämde jag mig för att åka till hälsans hus för att kolla på basket?!
Japp, basketspelarna i min klass hade matcher på lördagen så jag tänkte att jag kunde kolla lite! vara lite social.
Först såg jag killarns match med Vidar, en kille från klassen som var skadad. Efter matchen så satt jag med William från nya och Oliver från gamla klassen och kollade på en annan match. Efter ett tag gick Wille, Oskar och Theo från nya klassen kom i stället och satte sig. Efter halva matchen skulle Theo och Oskar gå och äta, Theo frågade om jag skulle följa med. Jag följde gärna med. Det blev "oxfilépasta" för oss tre. Oskars lillasyster och hans pappa åt också. Jag hade inte riktigt ätit klart när Oskar och hans familj skulle åka hem för att hämta något. Theo sa att det var lugnt och att det inte var bråttom. Sedan kom någon annanbasketkille som vi sällskapade tills det att det kom fler basketpersoner att sitta med honom.
Väl tillbaka sköt jag lite skott med några tjejer. Jag kunde inte låta bli att uppleva att tjejerna var lite tysta och inte direkt glada mot mig. Och det var inte som att de pratade med mig eller drog med mig när de gick :/ hmm..
jag såg några matcher till sen kom pappa och hämtade mig för att äta sushi. Theo och Lydia hade åkt strax innan mig. När jag satte mig i bilen hade jag fått ett meddelande. Mitt hjärta hoppade litet extra när jag såg den blinkande gröna knappen.
Till min STORA förvåning så var det Theo!!?? Whaaaat.. Som hade skrivit. Haha aja 
Senare på kvällen efter middagen gick jag och Viktor och handlade sen var kvällen nästan slut ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela