dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Dagens outfit på dagen och på yogan :D

Publicerad 2014-02-07 22:08:57 i Allmänt,

Och så yogan!?! 
Asså ja! Jag har alltså gått på yoga i veckan. Det är något som jag ska börja göra en gång i veckan nu. Det är inskrivet i mitt schema. Ja alltså jag tar det mer på allvar om det är ett bestämt schema. Det blir mer viktigt så man ser verkligen till att göra det. Om man lagt energi på schemat så måste man ju! Så det blir ju perfekt!
Som du kanske ser på bilden så är Vilma helt insatt på att bli en designer. Japp, men hon vill samtidigt bli stylist Så hon kan fixa hela allting som hon vill. Åt mig får hon då gärna sy och sminka osv!!
it is fully possible that she has Gone crazy.. Haha men hon har faktiskt beställt en sån där "provdocka" som man hänger upp kläderna som man ska pussla ihop och sy på. Aja du får väl se när du kommer antar jag. Om den faktiskt har kommit då vill säga. Aja det var underbart att höra av dig i dag!! Även om dessa bilder är från tidigare i veckan. Jag satt faktiskt och kollade på ett avsnitt av sex and the city när jag såg mobilen lysa upp bredvid datorn och där var du leende på bild. Jag fattade först trögt. Sedan fick jag smått panik för jag ville ju absolut inte missa dig igen! Jag slet av mig hörlurarna och attackerade telefonen and there you were. Aja god kväll nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela