dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

So weird

Publicerad 2014-04-12 10:02:00 i Allmänt,

 
Asså det kan vara lite såhär som jag tänker ibland.. Men sen om jag faller för personen så blir den väl perfekt antar jag. Det är väl biten till det att man faller för personen som som är såna tankar. Men det är också bra för man ska ju inte heller nöja sig när det kommer till kärleken. Man ska hela tiden jobba för den men man ska inte nöja sig.
Jag faller i alla fall inte för folk i onödan om man vill kalla det så.
 
Jag är kanske trångsynt gällande sånt kan man tycka, men jag är öppnare än vad man kan tro.
Synd bara att de flesta är lite utanför min sociala krets.
Som man bäddar får man ligga, i guess.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela