dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Idag var en solig dag utan en solstråle att skymta :D

Publicerad 2014-04-02 16:07:00 i Allmänt,

Det kändes bra på niu idag då jag fick kritik och även som råkade vara positiv! 
tydligen så har jag ett starkt stödjeben. Förmodligen är det vanligt, men det spelar ingen roll för det fick mig att få en lite sol att lysa på insidan.
 
Idag var det också dags för engelska nationella, speaking test. Theo och jag jobbade tillsammans då han frågat mig på en lektion. Jag hade ingen aning om att det var idag, men lika bra det! Det är ju inte som att det är nödvändigt att gå och stressa över nationella när man faktiskt ska testa det man lärt sig, i vårat fall så är det ingenting så då testar jag ju alltså vad jag kan och då är det ju bara att göra sitt bästa på provet och sen blir det vad det blir.
 
Innan vi skulle göra provet, alltså gå ut i ett grupprum och spela in, så värmde vi upp våran engelska genom att prata. Vi pratade länge om filmer och lite om hur han fått ta hand om vladik i helgen då han söp för andra gången och hade druckit en hel sjua vodka... Han spydde. 
Sen stannade vi också lite efter engelskan på mellisen lite längre och småpratade.
Det är så kul när han vill sitta och snacka för jag blir så glad av sånt och går därifrån med lite extra självförtroende och ett leende.
Man kan inte tro det på bilden men det är blåa drdenim jeans jag har på mig även idag.
jeans DRdenim. Blus VeroModa. Kofta BikBok.
Jag och xavi brukar ofta höra att vi är så lika.. Haha ja eller kanske inte men på dessa bilder ägör vår otroliga skönhet och charm oss slående lika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela