dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

I Said goodbye

Publicerad 2014-04-01 01:04:00 i Allmänt,

Har du hört madonna- låten the power of goodbye? Aja den är så jäkla sann i allafall. Att säga farväl är så kraftfullt och känslosamt. Jag blev så otroligt glad och rörd att blomman faktiskt var från dig! det var för bra för att vara sant. När jag på morgonen väcktes av att en man sa att jag skulle få ett blommogram så trodde jag att det var ett skämt eller att något blivit fel men de frågade om jag var jag och att då skulle jag få blommor. Jag hade en liten tanke på att de skulle vara från dig men den sköt jag snabbt bort då jag alltid harhoppats på storslagna gester som denna men som sedan aldrig hänt utan endast lämnat mig besviken då jag haft hoppet uppe. Jag antog att det var något jobbigt brev från Filip och hade då istället ångest över det än något hopp om att det skulle vart från dig i tröstande tanke. Efter en match så fick jag sittandes på arcus bänken ett samtal från mamma då hon berättade att blommogramet hade kommit!
Jag ville inte veta vad han skrivit men hade ju behövt höra det någon gång så jag tillät mamma att läsa upp det.
När jag hörde den första meningen förstod jag att det var du. Jag blev så glad där jag satt på bänken att jag blev tårögd och jag log så att jag såg alldeles knäpp ut. Du är pricken över i et. Du gör det ingen annan gör. Att du faktiskt uppfyllde min önskan, mitt så ofta ouppnåeliga hopp om baktanke, en så dramatisk och fin gest. Jag har aldrig fått en sån fantasi förverkligad. Amanda du är en sån fin vän! Texten var och är så meningsfull och viktig för mig! Du är fantastisk.
aja lite bilder på hur jag såg ut kvällen vi besökte järnvägen där det händ. Och jag tog farväl av en vän med en vän med mig som stöd(du).
 
 
 Tröja Newyorker. Byxor Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela