dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

You could think it was our day!

Publicerad 2013-11-30 09:56:07 i Allmänt,

Men den sög. mamma blev skitarg och var otroligt orättvis.
Sen skrek hon att jag ska fara till paris då.
Jag sa visst. och så stack jag ut.
jag gick till Denise och när jag öppnar dörren så står Amanda och Denise i köket och de bara kollar och sen Denise ba:
Jag trodde jag sa att jagg skulle ringa dig ?
heeelt jävla fucking dryg... och jag ba:
va dådå?
Vi ska fira Rolf nu..
Vilket de tidigare dessutom hade sagt att de skulle göra i dag eller på söndag för Denise skulle baka en tårta.
 Så jag gick till busshhållplatsen på lerbäcken men det kom knappt nå bussar så tillslut gick jag till chrille
(waait whaaaat!?!?) 
men han ba pratade lite typ vadådå när jag fågade om han hade lust och göra nånting,. och bläblä han sa att han redan hade sagt nej till andra. sure.
 
Aja så jag gick till hållplatsen igen. och efter ett tag så åkte våran bil förbi, den stannade inte så jag gick en bit bakom busshållplatsen och gömde mig. sen kom, somförväntat bilen tillbak och mamma kom ut ur den och skrek saker typ förlåt...... MEEN SUURE.
 Sen så försökte hon använda viktor så att jag skulle komma fram
Hon sa nånting om att hon var tvungen att försköka gå ut dit och s å körde hoin iväg för att parkera bilen en bit bort så då sprang jag till busshållplatsen en bit bort.
Sen efter en halvtimme såg jag dem igen men jag orkade inte sticka. Jag sa att jag ville bort. De fick bära in mig för jag rörde mig inte när jag väl var inne så....
Och tillslut så sprang jag in i duschen på övervåningen och var där i någon timme kanske.
Jag insåg att jag inte har nån att gå till här när jag behöver komma iväg. Det suger. Jag Måste iväg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela