dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Svårt att säga

Publicerad 2013-11-29 09:49:09 i Allmänt,

Jag vet faktiskt inte, det kändes kanske som lite saker som typ underkläder, Jag menar hur ska du tvätta dem? måste ni ta med sånt? skor? mjukisbyxor, regnbyxor ? det kan ju bli kallt på natten, underställ? jag vet inte.
Fråga någon tjejj i tvåan vad man ska ha. Du kanske till och med får se hennes packlista eller så kan hon ge tips på något som hon inte tänkte på förra gången! :) våga fråga så blir det bra! Be någon lärare kolla igenom kanske? Good luck!! i wish i had done the same as you will.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-11-29 09:59:47

Jag har kvar några saker att packa ner men dem har jag hos mamma, men vi har gått igenom packlådan fler gånger men frågan är hur mycket man ska ha av allt. Jag ska ta med mig ett par gympa skor, ett underställ, underkläder skrev jag ju (?) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela