dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Sitter här i väntan och spelar lite dota

Publicerad 2013-11-29 13:12:00 i Allmänt,

Jag hade ett fysikprov idag.
Jag hade fysikprovet idag!
JAg har legat efter och inte fattat vad läraren snackat om på lektionen(genomgångarna). Dels för att han inte är bra på att lära ut och dels för att jag har varit sjuk och missat en del.
Aja från och med förra veckan på måndagen så har jag gått direkt efter skolan varje dag och pluggat från det jag slutat(vid tre) till klockan fyra, med en lärare. Det har varit intensivt men ändå så hann vi bara med ett av tre kapitel. Nog för att jag lärde mig det ena kapitlet superbra!
Jag kände att jag var körd till det här provet.....
Nu har jag gjort det. Jag kunde en hel del av uppgifterna men fick gissa mig fram till hur jag skulle använda, och vilka, formlerna. Det kändes faktiskt helt ok såhär efter provet.. Jag kan (med en jävla massa flyt få C)  
Vilket skulle kännas bra med tanke på ja hur lite jag kan. 
Aja jag verkade kunna den delk jag kunna bättre än de flesta för de hade fått negativa svar medan jag hade fått positivt!!! :D
 Provet började 8.15 och skulle sluta 11.00 men jag blev klar 1,5 h innan :S oupsi.. 
Wish me luck!...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela