dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Köpt

Publicerad 2013-11-25 19:31:15 i Allmänt,

Förra  veckan gjorde jag ett litet köp. Det blev ett par nipplecovers från freebra. En sorts cilikon plätt som man har på för att kunna ha en tröja med öppen ryg utan att bröstvårtorna syns igenom
.
Jag hade fotboll idag och hade inte bestämt vad jag skulle ha på mig efter träningen, alltså under resten av skoldan. Jag plockade bara ihop några saker, bland annat en tröja med genomskinlig rygg men som ändå gick över axlarna och nerför armarna perfekt! 
Asså den var perfekt för att jag har velat använda den här "bh"n sen jag köpt den men har bara haft väldigt öppna och kalla tröjjor men på den här var det ju typ tyg över allt så att det inte blir lika kyligt.. och så blir det mindre att visa och ja, jag har inte varit på det där självsäkra humöret så att jag vågar ha bar rygg för de i klassen än.
 
Aja jag provade ju aldrig bhn och tröjan innan tillsammans så när jag väl hade duschat efter fotbollen och tog på mig tröjan och bhn så passade de inte ihop. man såg visserligen inga nipples.. men jag såg ändå naken ut under.. wlääk.  Aja som tur är så hade jag redan packat ned en vanlig bh innan jag bestämt mig för freebran så jag klarade mig. Dock syntes ju den bhn igenom lite.. inte så nice men det funkade.. det tänkte någ inte så många på, jag hade också mest på mig jackan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela