dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Har

Publicerad 2013-11-29 18:41:09 i Allmänt,

vill bara göra ett kort inlägg men visste inte vad jag ska skriva så jag berättar bara en lite rolig grejj som just inträffade. Jag gäspade på stolen bakåt och i ögonvrån tyckte jag mig se att någon kollade på mig (vladic) men jag ville ju inte kolla på honom om han inte skulle gjort det( eller om han skulle kollat, vilket som) 
Och då frågade han
: Är det där tights eller byxor?
hahaha eller hur ;)
Aja jag skrattade lite grann sen så sa jag att det var tights. Sen kommer jag inte ihåg om han sa direkt eller om jag frågade men han sa i alla fall:
Asså jag har tänkt på det hela dan så .. (typ nå sånt)
Då vände sig Erik om och sa 
: Jaha så det är det du tänkt på hela dan ..
hahahaha sen slutade vi typ ^^ var väl lite kul ändå!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-11-30 02:55:20

Förstod inte riktigt men det var säkert kul. Något som hände mig idag var att jag träffade en kille på en buss och så drog jag med honom och sa "du ska vara med mig" och han sa till sin kompis " kom vi följer med snygga tjejen" (var osminkad idag) och jag blev jätte glad, för brukar inte höra att jag är snygg. Och en annan sak var att en tjej tyckte att jag såg äldre ut än Ina (vilket ingen har tyckt förrut)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela