dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

god morgan

Publicerad 2013-11-24 11:04:00 i Allmänt,

God morgan blev det idag. Kart man ska göra sig lite rolig ibland. 
Jag har sovit över hos amanda i natt, på hertsön alltså.
Denise skulle också gjort det men eftersom att amanda hade en kille här så sa denise att hon inte skulle kunnat somna så.. hon gick hem. Aja jag hade ju inte fått sova hos henne och inte heller velat väcka mina föräldrar, för att kunna komma in ,så jag sov så bra i vardagsrumssoffan.
Amanda håller på med någon Rasmus 
(rönnquist?) jag tycker det känns lite konstigt eftersom att han gått på samma skola som mig sen jag var liten och ja, jag antar att jag inte kan se honom annat än vad jag sett på skolan. Han är skum och inte snygg.
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-11-25 10:01:15

Ohh en kille!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela