dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Alltså LOL

Publicerad 2013-11-21 23:09:00 i Allmänt,

Jag får de konstigaste impulserna som jag inte vet om jag ska/faktiskt vill följa igenom.. Ja jag menar hur skulle de uppfatta det? skulle de säga : eh nää 
Och sedan backa undan? åhh kan inte nån bara vilja krama mig.. 
This is just ridiculous. 
Åhh. jag sminkade mig inte i vecka, tänkte att om någon ser mitt normala jag och uppskattar det så kommer de bli helt fångade när jag är fixad och tycka. Wow.. hon är såå vacker.
Men samtidigt använder så många, inte minst de som är otroligt kända för deras vackra utseenden, smink. Why not just even out the playfield.. Ja så får de helt enkelt kanske den bilden av mig så då är det den de ser även när jag är utan smink, kanske tänker för att de är så van : vackra amanda..
Men fan heller klart ska man vara ful som stryk!..
 
 
 
 
 
 
Run or else it will get you. your choice..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela