dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Vissa människor snackar bara med en på Facebook när man fyller år...

Publicerad 2013-12-28 03:03:04 i Allmänt,

Ja precis Vissa människor snackar bara med en på Facebook när man fyller år, men det är helt okej! För de bryr ju sig faktiskt om att gratta mig! .. Jag gör typ aldrig det på Facebook. Därför tänkte jag hur jag skulle reagera om den skulle komma fram till mig och gratta mig och svarade på samma sätt! Förstår du ^^ 60 stycken grattade mig, och alla de, nästan alla, är någon jag faktiskt tycker om och har haft trevliga stunder med.. Sen så räknar jag inte dem som någon av mina närmre vänner, de flesta inte alltså.. Aja kan ju glädja mig för idag att den grattade mig^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela