dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Vågar man?

Publicerad 2013-12-03 01:26:00 i Allmänt,

Har rätt länge nu varit sugen på att vaxa mig, men jag har som inte tagit det mycket längre. I helgen bestämde jag mig dock för att testa. Jag köpte vax-strips men har ännu inte vågat använda dem. 
Grejen med vaxning är att man är len länge, får mindre hår se. Samt så blir håret som växer ut mjukare.
Förstå vad glad jag blev idag när min klasskompis pekade in i ett skyltfönster och sa.
Den där kvinnan är jätte snäll! Jaha tänkte jag, vad gör man där.
Då visade det sig att hon hade provat göra en brasiliansk vaxning! Wow.
aja hon var nöjd med resultatet så nu snart provar väl jag också på vaxning..
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-12-03 12:47:00

Varning funkar inte på mig alls och man måste ha lite hår också, typ länge än en halv cm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela