dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Todays

Publicerad 2013-12-30 03:49:57 i Allmänt,

Idag vaknade jag tjugo över två, drack en shake till frukost. Direkt efter att drack ätit klart så ringde Ida och frågade om vi skulle gå på stan. Jag sa absolut, eftersom jag Inteumgåtts med henne på evigheter, längre än senast jag var med dig! 
Jag tog bussen in till stan med Elina som jag träffade på busshållplatsen. Jag följde sedan med Elina på stadium och dit kom Ida sen och mötte mig. Idas kille Anders bor i stan. Jag och Ida kollade på lite kläder, Ida köpte två tröjor och en klänning. Sen gick vi hem till Anders det var fint där och han var trevlig.
jag åkte hem, åt skrev till oliver om han sett filmen the purge, det hade han inte. Jag rakade benen sen skjutsade mamma dit mig.Vi såg den filmen och en till jag åkte hem halv två typ. 
 
 
Read carefully. Remember?
asså de sa självklart är vi inte bara här för fikat, hah. Men det var det de sa. Jag ska bevisa det genom att inte äta en endaste bit, inte någon.Inte för att jag blev paff. Jag önskar att jag hade serverat hö. Det är inte det att jag inte gärna ger. Detta låter kanske omoget att bry sig om, jag kanske är och verkar lite oseriös. What if we woUld fira min födelsedag på en ö. Vart hittar man en ö, värt ett försök. 
Att bero på ingenting så har bikbok fått in en fin hatt. En sån som jag tänkt köpa, det måste väl vara menat att ske.  
Asså Anders lägenhet var superfin, och han är definitivt ett hak. He really is a sweet guy. Men jag är nästan säker på att de inte hade mer än en brun vas. Ja och det var inte en så fin vas. En liten detalj av helheten såklart, men seriöst tillochmed en fin toa. Det var ett litet men stiligt hem. Men seriöst vilket kli. Den här snuvar, åh vad den retar mig.
 
and i'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela