dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Omfg

Publicerad 2013-12-29 00:32:00 i Allmänt,

Translation- oh My fucking god!
Har just sett en rätt Nice film med ah typ familjen.. 21 jumpstreet heter den och skådespelare är bl.a. Channing tatum och Dave Franco två suuuperhetingar. Och mitt i filmen så ringde en telefon och jag reagerade inte ens, för ja jag hade den inte bredvid mig och jag är inte van att ha en telefon så då slog inte ens en tanke att den var min. Det var min.. Pappa gav mig den och det ringde från något nummer jag inte har sparat och när jag svarar, vem är det inte då förutom Simon freaking franki ^^ blev otroligt glad då han sa att han var i Luleå och söp och frågade om jag skulle med eller så.. Tackade nej eftersom att jag har myskväll med familjen och är sjuk, då frågade han om jag visste vad Anton gjorde och att han skulle fråga honom hahaha... Juste när han svarade så sa han att det var frankki.. Den äldsta.. Simon sa han och jag ba haha ja det hörde jag ^^

Aja lite kul då jag tycker att hans bror är lik channing tatum! Ja jag har en pyttecrush på brodern... Men jag har en sorts kille som jag skulle vilja testa dejta be warned he is amazing! And it. is Dave Franco lads and lasses
Se någon film med honom så fattar du hans personlighet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela