dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Have i told you?

Publicerad 2013-12-29 02:37:40 i Allmänt,

 
Have i told you att våra grannar har en 28 årig son som bor i Göteborg men är hemma över julen.
 Och juste btw jag har alltid sett honom som mystery cutie.
Grejen är den att jag visste inte att han skulle komma upp, har inte sett han på sjukt länge heller.
Och så en dag när jag skulle gå ut med hunden så hade jag gjort två slappa flätor i håret och tagit på mig en tomteluva.. Inte vet jag lite julstämning.. Aja så jag hade kopplat xavi och stängde dörren bakom mig sen gick jag glatt ut mot gatan och sjöng på någon sång och så hörde jag ett hej som jag inte riktigt uppfattade var det kom från. Jag kollade upp och mötte Linus då han sa ett till leende hej!  Jag log och sa hej tillbaka. Han gick då framför våran uppfart och vidare mot hans föräldrars hus.
 
Sen ett tag senare så hade mamma lämnat fel nyckel till Monica (mamman/vår granne). Ja alltså när de är utomlands så tar vi hand om deras växter så därför har vi deras nyckel. Jag erbjöd mig att lämna den^^ efter som att jag just var på väg ut med hunden, givetvis ... När jag kommer till deras uppfart ser jag att Urban (pappan/grannen) står vid garageporten och att Linus just satte sig i bilen. Jag ropade litet till Urban att vi hittade nyckeln och han sa något som: åh vad bra, då kan ju Linus ta den nu! 
 
Då reste sig Linus ur bilen, log och sträckte ut handen, jag log lite generad, kollade sen nästan ned i marken direkt efter jag släppt nyckelbandet i hans hand...
 
Asså han är inte perfekt, eller otroligt snygg, men han har alltid varit någon jag sett lite upp till och han är söt och verkar helt snäll och ja.. He is the boy nextdoor :P
 
Are we just lost in space.. när jag kollar på dessa så kan jag relatera till dem på något sätt.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela