dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Christmast kläpps

Publicerad 2013-12-27 00:39:56 i Allmänt,

Av mormor: en spa olja, aroma terapi, att stoppa i ex. Badkaret och en ansiktsmask som jag använde redan på julaftonskvällen :D
Från Denise a.k.a. Duuzvall :
 
Av Micke, (Lotta, Peter, Ebba och Olivia) och mormor: jag tror att Lotta köpte allt (hon har bäst smak så det var ju super)
Den här sista sa Lotta Till mamma att hon vet inte var något självklart val men at det var kul att chansa med någon present. Dessutom så får man i vår familj byta present om man blev missnöjd, det är ju roligare att få en present än pengar även om det slutar med att man byter den.
 Från Kusin Ida :
 
 
 
Av farmor och farfar: fick jag en otroligt mysig filt, fyra handdukar med mitt namn graverat och ett presentkort på sisters innehållande 500kr
 
Av mamma : en jacka I storlek 42 från Gina. Den och skorna valde jag när vi gick på stan.
fast jag har börjat vilja ha ett par stövlar som också är höga men som är typ lösa i halsen, eller rynkiga..
De här diesel byxorna är ju enkla, bra att ha men jag har ju inte provat dem så det måste jag ju göra. Dessutom så ville jag ha ett par jeansfärgade lite western snygga brallor, men mamma sa att jag faktiskt kunde behöva byxor.
( jag har bara använd leggings då mina jeans har gått sönder ett par efter det andra) så jag kunde få sånna också! Nice !
 Sist men absolut inte minst så fick jag av henne och Vilma (de hade köpt det)
När jag vaknar fyller jag år! Sweet sixteen you know!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela