dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Tjejjkväll på O'learys

Publicerad 2014-02-09 12:46:18 i Allmänt,

Amanda och Denise frågade mig veckan innan om jag skulle följa med och bowla och käka på O'learys.
Jag blev lite sen så när mamma hade skjutsat mig och jag var framme så hade de spelat halva första omgången. aja det roliga var ju att vi umgicks inte hur mycket bowling det blev.
Denise vann! och sedan kommer jag inte ihåg placeringarna..
Amandas pappa hade bokat det runda bordet, tydligen var det ett väldigt bra bord!? haha ja vi skrattade då mycket och hade trevligt.







haha en ROLIG bild på Amanda! !!
Asså jag hade inte tänkt äta där eftersom jag ena sekunden ska spara alla mina pengar till rätt sak för att andra spendera dem på något impulsivt. Såå jag fick pengar av pappa och åt inte bara en god middag utan också efterrät hahaha.



efteråt ville tjejjerna gå till spelhallen där det slutade med att ingrn av oss hade mynt så endast Sara och Denise gjorde något.. De testade på 4D maskinen. De garvade inte lite! jag la ut lite på mystory på snapchat så jag kan visa sen när du kommer.

Sedan åkte vi till mjölkudden för att köpa lite sockerdricka..
Sedan hade vi lite hemma fest och Saras två kompisar (som är ett par) kom över. Det blev sent och Mycket (!) sockerdricka.
Så mycket att en av tjejerna kadtade upp två liter.. minst...



dagen efter chillade vi bara! sara och Saras kompisar åkte hem vid åtta på morgonen. Jag var INTE vaken då. Det var alltså jag Amanda och Denise kvar till att käka frulle (hamburgare) hemgrillad tillochmed även fast Denise bor så nära max. Jag fick faktiskt en mina hamburgare från max på natten. Den blev över från när sara och hennes kompisar hade nattkäkat.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela