dearamanda.blogg.se

Till min bästavän Amanda

Grillkväll med tjejerna

Publicerad 2014-04-01 00:39:44 i Allmänt,

I fredags så hade jag Amanda, Johanna och Denise grillkväll hos mig. Vi lagade en massa mat på grill och åt sedan en god efterrätt. Vi tog några bilder under kvällen, tyvärr så har jag i denna stund inte tillgång till bilderna men de får jag väl dela med mig av senare. När natten närmade sig så for Amanda hem till sin pappa för att sova, de hade bråkat så hon skulle sova hemma som ett bevis på att hon inte festat. Jag Denise och Johanna tog bussen in till stan där vi slocknade. Johanna åkte hem tidigt på morgonen för att se på nå bilar, tror jag, med sin kille. Jag och Denise sov till tolv sedan kom också Amanda in till stan. Jag var sugen på att göra något men inte att träffa folkså jag föreslog att vi skulle åka till Storheden och strosa. So we did. Efter två timmars vandrande mellan olika butiker så beslöt vi oss för att ta bussen hemåt. Jag fick på myrorna köpt en kjol för 60 kr.
 
Vi hoppade av bussen lite innan för att Denise och Amanda skulle på godishuset och shoppa. Ingen buss gick sedan på ytterligare en halvtimme så vi vandrade hem till Denise på ömma fötter. På kvällen åkte jag till lerbäcken och Bettan och Sture. De bjöd på god middag. Efter maten snackade Anton och jag lite på hans rum. Vi hade inte mycket att säga men det var ändå så avslappnat och skönt. Strax därpå var det earth hour. Under den timmen så började jag, Anton, Vilma, Alva och tjejernas kompis Amanda att spela ett spel. Senare kom Matilda, Antons tjej och var med. Hon var trevlig, verkade snäll och rolig. Jag for efter ett tags till spelande tillbaka till stan för att där spendera natten med Amanda och Denise. Dagen efter låg vi i soffan hela tiden tills dess att klockan blivit tio på kvällen, då jag och Amanda valde att bege oss hemåt. Idag måndag hade jag som vanligt endast niu och sedanslutade jag. Jag passade på att besök de två röda korsen i stan och fick då med mig lite tyger hem som jag planerar att trolla fram nåt sorts klädesplagg tillsammans med Vilma av! Ett exempel på min ide för ett av tygerna:
En vid magtröja till sommaren! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela